Descripció: |
Competències tècniques:
-Realitzar el control d’estoc, proveïdors/res, comprovació mercaderies, albarans, inventaris, petició comandes.
- Repartiment de material higiene personal, roba, material de neteja per a les diferents àrees d’actuació (neteja, cuina i personal atenció directa).
- Gestió informàtica de dades. Domini en equip informàtics i ofimàtics, processadors de text, fulls de càlcul, correu electrònic, navegadors d’internet.
- Atenció telefònica, recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns o externs.
- Control portes d’entrada i sortida persones centres.
- Gestió administrativa a direcció, equip tècnic i assumptes centre.
- Atenció, recepció de visites ( famílies i altres en general).
- Puntualment acompanyaments mèdics fora centre.
Competències personals: Responsabilitat, capacitat organitzativa, resolutiva, empatia, habilitat comunicativa efectiva i escolta en les relacions professionals amb persones internes o externes del centre.
|